Jak i dlaczego warto wspomóc naukę dziecka w wieku szkolnym?

 

Uczenie się i zapamiętywanie jest dla naszego umysłu
czynnością zupełnie naturalną i podstawową.
Nauka za pomocą technik pamięciowych polega  na wykorzystywaniu
potencjału prawej półkuli naszego mózgu poprzez stworzenie
w wyobraźni obrazów przedmiotów lub symbolu informacji,
dzięki czemu są one trwale zapamiętywane.

 

 

Co da nam stosowanie technik pamięciowych?

 

efektywność

– zapamiętując przy wykorzystaniu specjalnych metod,
jesteśmy w stanie przyswoić więcej informacji niż osoby, które uczą się w tradycyjny sposób

 

skuteczność

– to co raz zachowamy w pamięci, w każdej chwili można bez trudu odtworzyć

 

uniwersalność

– każdy może za ich pomocą zapamiętywać różne treści:
od ciągów liczb, liter, łańcuchów pojęć i słówek, do konspektów przemówień, referatów oraz treści czytanych książek

 

ekonomiczność

– wykorzystanie technik pamięciowych w codziennym życiu
pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musielibyśmy przeznaczyć na zapamiętywanie
i przypominanie, nie stosując żadnej z metod

 

poprawa pamięci

– codzienne korzystanie z technik mnemotechnicznych znacznie poprawią pamięć
i zwiększą możliwości umysłowe człowieka, a to z kolei doda nam pewności siebie i wiary we własne możliwości.

 

Od jakiego wieku dziecko może uczyć się wykorzystując techniki pamięciowe?

 

Jeśli  dziecko nauczymy prawidłowo uczyć się na samym początku edukacji,
to w każdym wieku nauka będzie mu przynosiła radość.

Nauczy się pochłaniać wiedzę w bardzo szybkim tempie.
Po procesie adaptacji przejdzie w automatyczny proces skojarzeń,
który ułatwia zapamiętywanie.

 

Korzyści dla  Twojego dziecka:

 

– będzie szybciej się uczyło;

– lepiej zapamiętywało;

– miało lepszą koncentrację;

– zwiększy chęć do nauki;

– osiągnie lepsze wyniki w szkole.

 

Jeśli chcesz zobaczyć lekcję pokazową, wypełnij krótką ankietę,
która pozwoli na dobranie najlepszych rozwiązań dla Twojego dziecka.

 

Kliknij tutaj:

 

 

Będziesz mogła wraz z dzieckiem zobaczyć
jak działają techniki pamięciowe i wykonać kilka ćwiczeń.

 

Witaj na blogu EIS

Nazywam się Justyna Kantyka i wraz
z całym zespołem Eis, od ponad 13 lat pomagamy Rodzicom w edukacji ich dzieci, poprzez nowoczesne metody, ponieważ wierzymy, że można uczyć się szybko i przyjemnie.
Jestem m.in.: współautorką książek do nauki ortografii:

1. „Ortografia inaczej, czyli zobacz, zapamiętaj i nie wkuwaj”

2. „Ortografia inaczej, czyli spacer po ortograficznej łące”.

3. Serii 6 książeczek „ Ortografia inaczej, czyli nauka przez skojarzenia”.

Książki rozeszły się w ponad 45 000 egzemplarzy. Są rekomendowane przez Rzeczoznawcę Ministerstwa Edukacji Narodowej Prof. UŚ dr hab. Dariusza Rotta oraz przez wykładowcę uniwersyteckiego z zakresu edukacji polonistycznej dr Zofię Adamczykową.
Celem serwisu eis.edu.pl jest pokazanie Ci krok po kroku jak skutecznie pomóc dziecku w nauce. System, o którym piszemy nie jest oparty na tradycyjnej nauce, lecz na technikach pamięciowych. Dlatego też jest bardzo skuteczny i trwały. Oprócz przekazywania informacji o tym co robimy, jakie programy mamy dla Twojego dziecka, chcemy Ci także pokazać jak skutecznie motywować dziecko do nauki.
Dlatego zapraszamy Cię do stałego odwiedzania serwisu eis.edu.pl i zapisania go w ulubionych.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania napisz na justyna.kantyka@eis.edu.pl

Opinie o eis

Ta strona używa Cookies. Aby kontynuować, trzeba zaakceptować ten fakt.
Jednak, aby nie było to kliknięcie zmarnowane, informujemy, że herbatniki pisze się przez H.
Łatwo to zapamiętać, wyobrażając sobie hienę jedzącą herbatniki.
Zamknij