Jak i dlaczego warto wspomóc naukę dziecka w wieku szkolnym?

 

Uczenie się i zapamiętywanie jest dla naszego umysłu
czynnością zupełnie naturalną i podstawową.
Nauka za pomocą technik pamięciowych polega  na wykorzystywaniu
potencjału prawej półkuli naszego mózgu poprzez stworzenie
w wyobraźni obrazów przedmiotów lub symbolu informacji,
dzięki czemu są one trwale zapamiętywane.

 

 

Co da nam stosowanie technik pamięciowych?

 

efektywność

– zapamiętując przy wykorzystaniu specjalnych metod,
jesteśmy w stanie przyswoić więcej informacji niż osoby, które uczą się w tradycyjny sposób

 

skuteczność

– to co raz zachowamy w pamięci, w każdej chwili można bez trudu odtworzyć

 

uniwersalność

– każdy może za ich pomocą zapamiętywać różne treści:
od ciągów liczb, liter, łańcuchów pojęć i słówek, do konspektów przemówień, referatów oraz treści czytanych książek

 

ekonomiczność

– wykorzystanie technik pamięciowych w codziennym życiu
pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musielibyśmy przeznaczyć na zapamiętywanie
i przypominanie, nie stosując żadnej z metod

 

poprawa pamięci

– codzienne korzystanie z technik mnemotechnicznych znacznie poprawią pamięć
i zwiększą możliwości umysłowe człowieka, a to z kolei doda nam pewności siebie i wiary we własne możliwości.

 

Od jakiego wieku dziecko może uczyć się wykorzystując techniki pamięciowe?

 

Jeśli  dziecko nauczymy prawidłowo uczyć się na samym początku edukacji,
to w każdym wieku nauka będzie mu przynosiła radość.

Nauczy się pochłaniać wiedzę w bardzo szybkim tempie.
Po procesie adaptacji przejdzie w automatyczny proces skojarzeń,
który ułatwia zapamiętywanie.

 

Korzyści dla  Twojego dziecka:

 

– będzie szybciej się uczyło;

– lepiej zapamiętywało;

– miało lepszą koncentrację;

– zwiększy chęć do nauki;

– osiągnie lepsze wyniki w szkole.

 

Jeśli chcesz zobaczyć lekcję pokazową, wypełnij krótką ankietę,
która pozwoli na dobranie najlepszych rozwiązań dla Twojego dziecka.

 

Kliknij tutaj:

 

 

Będziesz mogła wraz z dzieckiem zobaczyć
jak działają techniki pamięciowe i wykonać kilka ćwiczeń.

 

Witaj na blogu EIS

Nazywam się Justyna Kantyka i wraz
z całym zespołem Eis, od ponad 13 lat pomagamy Rodzicom w edukacji ich dzieci, poprzez nowoczesne metody, ponieważ wierzymy, że można uczyć się szybko i przyjemnie.
Jestem m.in.: współautorką książek do nauki ortografii:

1. „Ortografia inaczej, czyli zobacz, zapamiętaj i nie wkuwaj”

2. „Ortografia inaczej, czyli spacer po ortograficznej łące”.

3. Serii 6 książeczek „ Ortografia inaczej, czyli nauka przez skojarzenia”.

Książki rozeszły się w ponad 45 000 egzemplarzy. Są rekomendowane przez Rzeczoznawcę Ministerstwa Edukacji Narodowej Prof. UŚ dr hab. Dariusza Rotta oraz przez wykładowcę uniwersyteckiego z zakresu edukacji polonistycznej dr Zofię Adamczykową.
Celem serwisu eis.edu.pl jest pokazanie Ci krok po kroku jak skutecznie pomóc dziecku w nauce. System, o którym piszemy nie jest oparty na tradycyjnej nauce, lecz na technikach pamięciowych. Dlatego też jest bardzo skuteczny i trwały. Oprócz przekazywania informacji o tym co robimy, jakie programy mamy dla Twojego dziecka, chcemy Ci także pokazać jak skutecznie motywować dziecko do nauki.
Dlatego zapraszamy Cię do stałego odwiedzania serwisu eis.edu.pl i zapisania go w ulubionych.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania napisz na justyna.kantyka@eis.edu.pl

Opinie o eis