Ortograficzny generator

asfgdsgdsafdPoprawna pisownia to inwestycja w przyszłość, ale też niemała zagwozdka. Mnogość zasad i reguł ortograficznych może spędzać sen z powiek niejednemu uczniowi, dlatego warto odejść od zwykłego „wkuwania” i uczynić naukę przystępniejszą i przyjemniejszą.

 

Mając na uwadze te pozytywne aspekty nauczania, przygotowaliśmy kurs ortografii, który nie tylko pomaga naszym kursantom w poznaniu rozmaitych zasad, ale także powiększa zasób słownictwa i wzmaga kreatywność. Celem tego cyklu zajęciowego jest zmniejszenie popełnianych błędów i wyłożenie wszystkich reguł w najbardziej przystępny sposób. Uczymy pisowni wyrazów z ó-u, rz-ż, ch-h i spółgłoskami miękkimi: ć-ci, ś-si, ź-zi, ń-ni, dź-dzi. Na pierwszy rzut oka nasze metody mogą przypominać standardowy kurs ortografii, ale to mylne wrażenie.

 

W nauce bardzo ważną rolę odgrywa indywidualizm. Personalizacja kursu sprawia, że uczeń jest w stanie zapamiętać o wiele więcej. Ten istotny aspekt wzięliśmy pod uwagę w przygotowaniu poszczególnych zadań. W ramach naszego kursu nasi uczniowie mogą tworzyć własne bazy wyrazów i spersonalizowane dyktanda. Proponujemy wklejanie ulubionych historyjek do naszego generatora, dzięki czemu łatwiej będzie zapamiętywać trudne wyrazy.

 

Pełna dowolność w tworzeniu dyktand nie tylko pomaga w zapamiętaniu podstawowych zasad ortograficznych, ale wspomaga również kreatywność. To również inwestycja w przyszłość, bo jak wiadomo, ludzie kreatywni to ludzie sukcesu. Takie metody rozwijają także wyobraźnię. Nasi kursanci nie muszą ograniczyć się do przepisywania tekstów, mogą wymyślać własne historyjki. Kto wie, czy za rogiem nie czai się kolejny Brzechwa?

 

Nasz kurs ortografii ma na celu naukę wszelkich zasad, reguł i wyjątków. Odchodząc od tradycyjnego „wkuwania”, proponujemy skuteczne metody przekazywania wiedzy poprzez skojarzenia. Właśnie dlatego podczas lekcji nasi uczniowie spotykają Urwisa, Ósemkę, Rzodkiewkę, Żabę, Hienę i Chińczyka. Metoda hakowa jest przystępna dla dzieci, a co najważniejsze skuteczna, co przekłada się na oceny w szkolnym dzienniku.

 

J.R.

Witaj na blogu EIS

Nazywam się Justyna Kantyka i wraz
z całym zespołem Eis, od ponad 13 lat pomagamy Rodzicom w edukacji ich dzieci, poprzez nowoczesne metody, ponieważ wierzymy, że można uczyć się szybko i przyjemnie.
Jestem m.in.: współautorką książek do nauki ortografii:

1. „Ortografia inaczej, czyli zobacz, zapamiętaj i nie wkuwaj”

2. „Ortografia inaczej, czyli spacer po ortograficznej łące”.

3. Serii 6 książeczek „ Ortografia inaczej, czyli nauka przez skojarzenia”.

Książki rozeszły się w ponad 45 000 egzemplarzy. Są rekomendowane przez Rzeczoznawcę Ministerstwa Edukacji Narodowej Prof. UŚ dr hab. Dariusza Rotta oraz przez wykładowcę uniwersyteckiego z zakresu edukacji polonistycznej dr Zofię Adamczykową.
Celem serwisu eis.edu.pl jest pokazanie Ci krok po kroku jak skutecznie pomóc dziecku w nauce. System, o którym piszemy nie jest oparty na tradycyjnej nauce, lecz na technikach pamięciowych. Dlatego też jest bardzo skuteczny i trwały. Oprócz przekazywania informacji o tym co robimy, jakie programy mamy dla Twojego dziecka, chcemy Ci także pokazać jak skutecznie motywować dziecko do nauki.
Dlatego zapraszamy Cię do stałego odwiedzania serwisu eis.edu.pl i zapisania go w ulubionych.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania napisz na justyna.kantyka@eis.edu.pl

Opinie o eis